Baby Folio

Jag har gjort en babyfolio med massor av fickor och utvikningar så man kan få plats med massor av foton. Jag valde att göra min dotters 12 första månader i livet med kort på det. och såhär blev det

Här är utsidan då, den är som en liten väska, jag har gjort stängningen med kardborreband

DSC02471

InsidanDSC02473

i fickan nedan har jag plats för några fotonDSC02474DSC02475

Här är det också plats för fotografier om man vill eller kanske lite journalingDSC02476DSC02477

Här är den helt öppenDSC02478

i mitten har jag ett  foton per månad i 12 månaderDSC02479DSC02480DSC02481

Hoppas ni gillade den lika mycket som jag gillade att göra den, denna tutorial har jag hittat på youtube där allt bra finns

Therese  ❤

En tanke på “Baby Folio

  1. Åh så fint album! Så roligt för er och henne att ha sen när hon växer upp också! Du har verkligen tänkt igenom hur du ska få med allt du vill och använt ljuvliga mönsterpapper!
    Roligt att du hälsade på i min blogg och tack för din rara kommentar! Tack vare den hittade jag in hit till dig också – det uppskattas!!
    Kram!!

Jag älskar kommentarer