mina favoriter 2017 <3

mina favoriter detta år, det är mer än 10 då jag inte kunde välja 🙂

4

nr:1 är en flipbook med halloween tema som jag tyckte blev jätte härlig.

7

nr 2 ett kort med mina stämplar från lawn fawn

8

nr 3 en flipbook

11

nr 4 ett bröllopskort 

21

nr 5 en flipbook med gulddetaljer 🙂

dsc02403

nr 6 ett kort med stämpel av kraftin kimmie

dsc02407-1

nr:7 ett pocketletter med bandana teknik.

dsc02433

nr:8 ett födelsedagskort

dsc02471

nr: 9 en babyfolio

dsc02495

nr:10 ett studentkort

dsc02506

nr 11 ett till pocketletter med bandana teknik

flipbook2-3

och slutligen ern till halloween flipbook

Det var allt för mig 🙂

❤ Therese

Jag älskar kommentarer

