Förvaringstips

Idag tänkte jag dela med mig av några förvaringstips som jag använder mig av hemma.

Min scrappinghörna är väldigt liten så jag måste ha smarta och små lösningar.

1

Skriv en bildtext

Bokmärkesalbum använder jag till mina stickers och cut-outs tycker det är smidigt och få en överblick för vad man har .2

4

3

Jag har en snurra som jag köpte på ciliinpapers och det roligaste med att få snurran var att i varenda låda låg lite goodies som man kan använda att pyssla med

J

5

Ännu en förvaring från Ciliinpapers och det är en liten minibyrå eller vad jag ska kalla den. Uppe på den står alla mina planner stickers och ett paket med sticky notes

6

Denna finingen har jag köpt på panduro och innehåller alla mina plastfigurer och sådana dekorationer.

Dessa två förvaringarna har jag beställt från panduro igår. Tygpåsen ska jag lägga pågående project i och den genomskinliga burken ska jag flytta alla mina plastdekorationer och sortera dom ordentligt

ArticlesArticles

❤ Therese

Jag älskar kommentarer

