Min Travelers Notebook

Jag har en travelers notebook från websters pages som jag älskar. Där sätter jag in foton på speciella ögonblick som jag vill dokumentera. Idag tänkte jag visa några sidor i den hur den kan se ut när jag skapar i den 🙂

1

Detta är min travelers notebook och i den har jag 4 st notebook där jag klistrar in foton

2

Såhär ser den första sidan ut och som ni ser så älskar jag gem hahaha

0

Den nyaste sidan som jag gjorde igår som är höstinspirerad

456

7

Här har jag dokumenterat ang min lollipop box som jag prenumerar på 

89

3

Min älskade instax kamera som jag tar mycket av bilderna med 🙂

Hoppas jag kunde inspirera er lite i alla fall 🙂

❤ Therese

Jag älskar kommentarer

