stor giveaway :)

hej hej jag tänkte fira att jag nästan haft 5000 besökare så jag tänkte ge bort ett stort paket scrapbooking material 🙂

Det enda du behöver göra är att följa min blogg och kommentera i detta inlägg så är du med i utlottning som sker 1 Juni

Det du kan vinna är

  • en stor stämpel linjal
  • Massor av charms
  • massor av metalldekoraationer
  • stickers
  • sticky notes
  • alfabetspärlor
  • sugrör
  • satinband med fjäril
  • trädekorationer
  • klädnypor
  • plastdekorationer

DSC02502 - kopiaDSC02505 - kopiaDSC02503 - kopiaDSC02504 - kopia

Hoppas du vill vara med i min tävling

Therese ❤

 

8 thoughts on “stor giveaway :)

  1. Stort GRATTIS till 5.000 besökare på din fina blogg! (Y)
    Woow! så mycket godis! Så klart jag vill vara med i den generösa utlottningen!
    Följer bloggen också så klart 🙂

Jag älskar kommentarer

