Kort till en 5 årig tjej

Min dotter skulle på ett kalas och då tänkte jag ju givetvis att ett kort behövde göras

Så stämpeln är från saturday canary och papperna är från graphic 45, texten grattis på födelsdagen har jag skrivit ut från datorn.

pyssel (101)

Stämpeln är färglagd med promarkers

pyssel (103)

Har cräckle paint på ballongen

pyssel (105)

pyssel (106)

Lite bling 🙂

pyssel (107)

pyssel (108)

Insidan och min tjej var så stolt som skrev helt själv ❤

pyssel (98)

pyssel (99)

Kramar Tessibessi ❤

 

 

 

 

 

 

Jag älskar kommentarer

