En rejäl chipboard ask.

Ja övertexten säger det mesta så här kommer lite bilder.

Chipboarden klippte jag till i de storlekarna som jag ville ha asken och målade den vit

DSC00724

Askfötterna är rejäla metallfötter, mycket bulkiga eller vad det heter.

Har som vanligt spetsar här och var 🙂

DSC00726

DSC00727

DSC00728

DSC00729

Dom här svarta nedan som går över kanten är Tim Holtz alterations hardware findings som jag har emmbossat för att få lite texture.

DSC00730

Ovansidan har jag satsat på en jättestor ros och lite små rosor av olika slag

DSC00732

DSC00733

I metall ramen så kan man sätta i en liten beskrivning om vad man ska ha i asken, för min del så är asken till för att spara pengar till olika saker

DSC00734

En fjäril som jag satt på pärlor på spröten eller vad det heter ? 🙂

DSC00736

DSC00737

DSC00738

Hoppas ni tyckte om asken

/Tessibessi

2 thoughts on “En rejäl chipboard ask.

Jag älskar kommentarer

