Presentkort i gris tema.

Till jul gjorde ett presentkort i julklapp till min sambos föräldrar.

Det blev ett enkelt och stilrent kort.

Bokstäverna är stickers och sedan har jag dekorerat med metallhörn.

DSC00126

DSC00128

Insidan av kortet är tanken att det ska vara lite komiskt, dom 3 grisarna är en digi stämpel som jag har haft i 1000 år känns det som, vet ej vart den kommer ifrån.

DSC00129

Närbild på texten som jag målat på crackle accent

DSC00131

Denna lilla sötnos är en vanlig stämpel som jag fyndade på internet

DSC00132

Jag, min sambo och våran dotter är familjen annorlunda 😉

DSC00133

/Tessibessi

Jag älskar kommentarer

