En Cupcake och ett kort med temat te.

Min mumsiga cupcake, med mycket blomster, spets och pärlband.

DSC00055 DSC00057

..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

Ett mysigt kort som jag skickade till min moster och tackade så jätte mycket för julklapparna 🙂

Gillar verkligen det mönstrade pappret bakom med smarriga cupcakes, en liten craftin kimmie stämpel med en tekanna

DSC00247

Tekoppen är en bild från ett ark av heartwarming vintage, dom gör också stickers som jag är väldigt förtjust i.

Har dekorerat koppen med crackle paint.

DSC00249

DSC00251

Insidan

DSC00252

Och såklart en liten tekanna..

DSC00253

/Tessibessi

Jag älskar kommentarer

