you’re as sweet as apple pie

Är överskriften (hälsningen) på kortet. Tycker så mkt om dessa kraftin kimmie stämplar och har väldigt många, men jag blir aldrig trött på dom.

DSC09881

Hörn som jag stansat ut och färglagt för att få den färg jag ville ha

DSC09883

Stämpeln är så söt, den har jag färglagt med promarkers.

DSC09884

Äpplena är crackle accent i, tycker det blev en synlig och cool effekt.

DSC09886

 

DSC09887

Lite blad, halvpärlor och charma pryder sidorna.

DSC09888

Insidan av kortet.

DSC09889

Det var allt för mig

Tessibessi

 

3 thoughts on “you’re as sweet as apple pie

Jag älskar kommentarer

