Bebiskort

Gjorde ett bebiskort för ett tag sen för rolig hets skull och detta tog jag bland annat med mig till ett smyckesparty som jag fick sålt =)

Framsidan, texten har jag skrivit i word och bara skrivit ut från datorn.

DSC09786

Detaljbild

DSC09788

Detaljbild på stämpeln. I tyget som ungen hänger i har jag smetat på glossy accent.

DSC09789

DSC09790

Insidan med dubbelsida eller vad man ska kalla det.

DSC09791

Gullig stämpel

DSC09792

Hjärta som man kan skriva en liten hälsning i.

DSC09793

Bilden är en cut out som jag köpte nånstans, kommer inte ihåg som vanligt.

DSC09794

Ha en bra kväll och helg.

Jag älskar kommentarer

