Hur jag håller ordning på mina stämplar + altrat.

Jag har provat massor av stämpelförvaringar och varit nöjd i början men tröttnat efter ett tag då jag tycker inte det har funkat i längden. Men nu har jag funnit den perfekta förvaringen för mig.

Jag har köpt massor av bokmärkespärmar med självklistrande sidor som jag då har altrat,

Har först klistrat washitejp på sidorna och på bokryggen och sedan tagit ett A4 tjockt akvarellpapper och färst som framsida och dekorerat

rrr

d

 

 

DSC09556

 

zzz

DSC09557

DSC09559

 

DSC09558

 

t

Inuti har jag stämplat varje stämpel på ett papper som jag fäster in i pärmen, överst står det vad det är för stämplar, antingen märken eller teman. Själva stämplarna har jag i 12 st. olika lådor där då övertexterna i pärmen står på burkarna så det blir lätt som en plätt att hitta 🙂

q

qqq

Hoppas ni tyckte om tipset

Kramar TessiBessi

One thought on “Hur jag håller ordning på mina stämplar + altrat.

  1. Smart förvaring, kanonbra organisering och riktigt läckert altrat! Inte helt lätt att hitta den perfekta förvaringen till stämplarna…själv har jag mina i CD-lådor, men det blir snabbt kökfullt och svårt att hitta just den stämpel man vill ha 🙂

    Tusen tack för din fina kommentar inne hos mig, de orden värmer! Roligt att du tittade in och lämnade tassavtryck så att jag hittade din fina blogg!

    Ha det toppen!

Jag älskar kommentarer

