En lat groda

Jag är rätt så dålig på att använda nya stämplar som jag köper så jag har bestämt mig att börja använda minst 1 ny stämpel på de alster jag gör.

Så den här lata, söta grodan passade perfekt till kortet jag gjorde till mina arbetskamrater när jag skulle gå på semester.

 

DSC09233

Har använt mina nya dies också, både de vita hörnen samt löven.

DSC09234

DSC09235

Har lagt crackle accent i vassen

DSC09237

och glossy accent på hela grodan.

DSC09238

och skrev lite inuti 🙂

DSC09240

Kramat TessiBessi

Jag älskar kommentarer

