Beställningskort, manligt kort

Jag tycker det är jätte svårt att göra kort till karlar. så jag tänkte länge och noga på detta kort.

Jag gjorde det rent och enkelt då karlar förmodligen inte gillar så mycket lull lull.

 

DSC09025

Fiskespöet gjorde jag av en blompinne som jag färgade med distress ink. Handtagen lindade jag med svart vaxtråd, linan är en grön metalltråd och fisken målade jag.

DSC09027

Insidan också mycket enkel men hoppas det blev uppskattat.

DSC09028

Kramar TessiBessi

Jag älskar kommentarer

