”demon” tjej på kort.

Har provat ett lite läskigare kort och färglagt en stämpel lite mer skrämmande och ovanligt.

Har gjort basen av ett vitt CSoch mönsterpappret är Tim Holz idea-ology som jag distressat extra.

 

DSC08439

DSC08438

Gravstenen är någonstans från nätet, staketet har jag haft i mina gömmor läääänge.

DSC08441

Flaskorna ärmina alldeles nya stämplar från Graphic 45, en liten döskalle charm pryder flaskan.

DSC08442

Lite metall gears som jag  fäst en metall ”tassel”

DSC08443

DSC08444

Bakgrunden till ”demonen” är embossat på svart CS. Sedan har jag distressat vita blad med röd destressfärg.

Den röda ”splaschen” av färg i högra hörnet är av distress stainsoch ska föreställa blod. 😉

DSC08445

”demonen”har jag färglagt med främst grå i olika toner samt blå så att hon ska se död ut.

DSC08447

Ögat sitter i en ram brad med en pebbles uppepå som jag färglagt.

DSC08448

Scrappa lugnt.! 🙂

Kramar TessiBessi

2 thoughts on “”demon” tjej på kort.

Jag älskar kommentarer

