2 annorlunda tavlor :)

Mina 2 tavlor som står på en tavelhylla i vårt sovrum.

aaaaa (12)

Har köpt 2 st. canvastavlor som jag målat med svart gesso färg.

Sen hade jag planerat innan att hålla temat på tavlorna till svart och vitt och lite metallinslag.

Började med att gå igenom alla mina mönstrade papper och passande stämplar och började evighetsprojektet att klippa ut allt 🙂

aaaaa (13)

Här är fjärilar som jag klippt ut av mönstrade papper sedan har jag klippt ut samma fjärilar och klistrat på så det blir en så kallad 3d effekt 😉

aaaaa (15)

aaaaa

Ett stort hjärtaav metall.

aaaaa (7)

En kvinna figur av chipboard som jag målat med vit akrylfärg.

aaaaa (3)

aaaaa (4)

aaaaa (5)

 

Den andra tavlan har jag använt chipboard bokstäver så det står LOVE..Passande 🙂 Målat dessa med vit akrylfärg.

aaaaa (8)

En liten chipboard gatljus också färglagt med vit akrylfärg.

aaaaa (9)

aaaaa (10)

aaaaa (11)

 

Hoppas ni blev inspirerade! Var riktigt roligt att göra dessa tavlor 🙂

Scrappa lugnt.

Kramar TessiBessi

 

 

 

2 thoughts on “2 annorlunda tavlor :)

Jag älskar kommentarer

