kärleksask med bubbla :)

Alla hjärtan dag ask till min plutt (sambo)

Asken har jag altrat och det fina med denna ask är att det är som en stor plastbubbla som man kan ha någon dekoration i, lite speciellt tycker  jag

Började med att måla asken i vit acryl färg eftersom lådan är brun från början.

Limmade fast pärlband på ovansidan runt hela asken och 3 små rosor fick pryda locket.

Det röd prickiga är washi tejp, har också washi tejp runt det mörkröda cardstocken.

Ett litet stickers också på asksidan.

DSC08408

I bubblan har jag satt en egenvikt ros som jag har glitter, pärlor och rosett på som deko. Rosen sitter på spegelmosaik.

DSC08409

DSC08410

Inuti asken. Jag fyllde asken med gelehjärtan och en liten lapp

DSC08411

Scrappa lugnt!

Många kramar TessiBessi

2 thoughts on “kärleksask med bubbla :)

  1. Underbart!

    Undrar om jag har möjlighet att flexa ut ett par dar från jobbet för tänk att få ta sig tid att göra en sådan fin ask! Den där bubblan, vad är det för något?

    Ha det fint!
    /Lian

  2. Hej. Oj vilken söt liten ask, gillade verkligen bubblan. Skulle vilja se mer av din ros, ser jättefin ut, men jag ser tyvärr inte så mycket av den. 🙂 ha en bra fortsatt helg!

Jag älskar kommentarer

