Ett till sockersött kort

Tema kärlek är snart här den 14 februari så vad passar inte bättre än ett till gulligt kort.?

DSC08333

 

DSC08339

Har vikt ett helt vanligt kort men det som skiljer detta åt är att man öppnar det underifrån istället.

Dekorerat med lite blomster och blad och glitter på det

Stämplat förklaring kärlek.

Stansat ut ett hjärta i mitten av kortet framsidan med en nellie snellen die, stansat ut ett ännu större hjärta och gjort en ram av det som jag färgat med Enamel accent. I hjärtat har jag fäst gelatin blad som blir så snyggt i ramar tycker jag.

En del av mönsterpappret, har fyllt i hjärtat med glossy accent

Inuti kortet

En söt stämpel och i vänstra hörnet har jag fäst en söt sticker 🙂

Scrappa lugnt

Kramar TessiBessi

One thought on “Ett till sockersött kort

Jag älskar kommentarer

